torsdag 24 september 2015

Det första

Det här är från sjön där jag bor



Hej!

Det här blir mitt första inlägg i första egna bloggen. Tänkte att jag skulle plita ner lite ditt och datt här. Man vet aldrig vad som kan dyka upp. Att skriva tycker jag om, har skrivit många noveller som blivit publicerade. Jag och min goa väninna skriver böcker tillsammans. Blommor och fota är också intressen även om de fått stå tillbaka på sistone då skrivandet tar mer tid i anspråk.

Mer kommer någon annan dag. Ha det bra!

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin sjö. Jag har sett flera fina kort från dig därifrån. Och som sagt nästa sommar kommer vi upp på kaffe. 😊
    Ps: Var tvungen att ta bort länken till min sida som inte funka. Sorry.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara 'Titti'. Klart ni kommer upp nästa sommar :-)

      Radera